Представляємо Felt IA Disc


Felt IA - рівень, на який орієнтуються всі байки для тріатлону, протягом свого розвитку. IA - став найшвидшим велосипедом у світі під час гоночних умов. Нездоланний протягом останніх шести Kona World Championships, декількох 70.3 World Championships та має на своєму рахунку безліч покращених часових рекордів - справжня ракета для світових атлетів. Що ж, куди рости далі? Повністю перероблений під використання дискових гальм, найкращий велосипед у світі став ще ліпшим.
Переможець чемпіонатів світу, та дебютний рекордсмен.
Що ти міг би зробити, якщо б у тебе з’явились додаткові 18 хвилин протягом дня? Якщо би ти був Даніелою Рюф, ти б використав цей час, щоб збільшити перевагу над суперниками, під час найважливішої гонки твого життя. Рюф не тільки проїхала Kona World Championship на Felt IA Disc - першого його дебюту у гонці, але й розтрощила вщент минулий рекорд велоетапу, покращивщи його на 18 хвилин. Також, це була перша перемога на Kona (без сумніву, не остання), велосипеда з дисковими гальмами. Непогано, як для початківця, але не дивно, зважаючи на його родослівну: лінійка Felt IA приголомшливо заволоділа шість перемог підряд на чемпіонаті Kona. Найкращий став ще кращим.
 
 
Знайомство за IA DISC
IA - це той рівень, на який орієнтуються всі байки для тріатлону. За будь-яких реальних гоночних обставин рама показала найкращі результати на планеті. На початку гоночного сезону 2018 року, цей велосипед привіз п’ять перемог поспіль у професіональній жіночій лізі у Коні, вже не кажучи про незліченні перемоги по всьому світу серед рівня професіоналів та різних вікових груп. Тож, як покращити такий результат? Під час створення заміни легендарному IA, інженери Felt знали, що наступне покоління байків буде з дисковими гальмами, та він повинен перевищувати можливості свого попередника, і, як і всі байки Felt, буде позбавлений хитромудрих цяцьок які привертають увагу, але не дають суттєвих переваг: його вигляд буде продиктований його головною функцією - бути швидким.
 
Цикл розробки
З чого все починалося: Пошук оптимального результату
Обстежуючи безкрайній горизонт інноваційних та аеродинамічних комплектуючих, інженери Felt відібрали основні атрибути, що допомогли б створити швидкий, більш інтуїтивний, та кращий байк для перегонів. Широке розповсюдження дискових гальм у тріатлоні та шосейних велосипедах, відкрило очі атлетам на новий рівень продуктивності та впевненості у керуванні. Тому головним завданням було не зменшити потенційні втрати аеродинамічної ефективності, а збільшити загальну швидкість у порівнянні з минулим поколінням IA.
 
Прототипи: безперервний процес
 
Кожен новий байк від Felt, це результат безперевних пошуків та розробок, вирішення складних інженерних задач, та безчисленні години проведені за випробуваннями у аеродинамічній трубі. У випадку IA Disc, інженери просто могли приліпити пару кріплень на раму для дискових гальм п’ятикратному чемпіону IA, та випустити його у світ. Так вийшло би простіше всього. Але у Felt жадають йти правильним шляхом, і ніколи - легшим шляхом. Це значить, що всі інженерні напрацювання, розробки, випробування, тести якості, а також 3д моделювання та швидке створення прототипів, було не марнуванням часу у штаб-квартирі Felt у південній Каліфорнії.
Швидкість: Аеродинаміка та супротив коченню
Кожен велотап відрізняється від інших, з різним набором висоти, віражами і, звісно, різноманіттям вітру - як з точки зору швидкості, так і напрямку. Жоден велосипед не їде завжди по прямій лінії, і жоден із байків у світі не брав участі в перегонах у вакуумі. Після незчисленних варіантів моделей, тестів у ауро-тунелі та справжніх прототипів: купа варіантів були досліджені, покращені та протестовані знову - і цикл починався спочатку. У результаті вийшов велосипед, гідний носити ім’я легендарного IA, який зміг втілити у собі переваги дискових гальм, ту ж саму форму та відчуття, як і його тепло прийнятий попредник, та досягти збільшення загальної швидкості, завдяки аеродинаміці та помітно зменшити опір коченню, маючи змогу установки усіх сучасних видів шосейних шин.
TeXtreme та карбон
Намагаючись покращити загальну ефективність легендарного байку для тріатлону IA, інженери
Felt переглянули головний елемент шасі - його карбонову структуру. Спираючись на десятиліття інновацій у розробках карбонового волокна, вони протестували переваги нових макетів, виготовлених з поєднанням провідних технологій Felt, щоб переконатися що IA Disc буде не тільки таким ж аеродинамічним, як і його попередник, але залишиться з тією самою, вражаюче низькою, вагою, і збереже свою неймовірну якість їзди.
Ключові елементи: вилка та обриси рами
Замість того, щоб просто приліпити пару дискових гальм на минуле покоління IA, інженери Felt створили нового звіра - IA Disc.
Нова вилка помітно виділяється, оскільки їй необхідно витримати передачу гальмівної сили від дискових гальм, та має більшу піддатливість, для забезпечення стабільності та керованості. IA Disc також має перероблений задній трикутник, який побудований з урахуванням використання дискових гальм та коліс на вісях для забезпечення більш чіткого перемикання та кращої ефективності педалювання.
Геометрія
IA Disc використовує перевірену часом геометрію рами, що свого часу привозила райдерів Felt на вищу сходинку подіумів протягом п’яти років, включаючи серію з п’яти перемог на Kona World Championships. Ніякий інший велосипед для тріатлону не керується так, як IA, і ви відчуєте різницю після першого оберту педалей, завдяки бездоганній керованості на поворотах, та стабільному поводженню під час їзди на межі своїх можливостей, вчепившись за аеро-кермо.
Дискові гальма. Найкраща ефективність під час будь-яких умов
 
Дискові гальма - найкращі, коли заходить мова про контроль велосипеду. На відміну від обідних гальм, вони забезпечують більшу спиняючу силу, кращу модуляцію та більш передбачувану поведінку під час несприятливих погодних умов.
Куди би не вела дорога, і в яких би умовах ви не опинилися, обладнаний дисковими гальмами IA надає можливість подолати будь-який спуск. Для гонщиків, які хочуть покращити свій час, економлячи кожну секунду, дискові гальма забезпечують ліпший контроль, і дозволяють підтримувати швидкість на поворотах, оскільки можна не хвилюватися щодо ефективності дисків, якщо вони вам знадобляться.
Колеса на вісях. Покращують жорсткість та стабільність.
Щоб бути здатним витримати збільшену гальмівну силу, яку спричиняють дискові гальма, IA Disc обладнаний дропаутами під вісь спереду (12мм х 100мм), та позаду (12мм х 142мм), замість традиційних ексцентриків. Використання вісі забезпечує більш стабільну конструкцію, та підвищує жорсткість з’єднання колесо-рама. Жорстка конструкція задньої вісі помітно сприяє жвавому та швидкому переключенню передач, в той час як передня частина байку більш передбачувано відгукується на повороти керма.


23.11.2018